Glad ska man va

Någon som undrade om Olivia har blogg och svaret är ja. Stollie.blogg.se!

Min helg har varit väldigt lugn. I fredags blev det burrkväll med gott sällskap och i lördag blev burr med mamma och pappa. Behövligt ibland, speciellt med tanke på att min kropp inte är frisk än. Var lite för många läkarbesök förra veckan, som att det inte räcker med skit efter 1,5 år? haha.
Har lärt mig att köra lite bil också, sjukt roligt må jag säga. Är taggad på att ta körkortet så snabbt som möjligt när jag fyllt 18! den dagen den lyckan mina vänner.
Har två saker kvar i skolan som är viktigt att det går bra på sen är skiten över för några månader, ska bli obeskrivligt skönt. Mitt huvud är kaos just nu, time to sleep. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0