Mops

När jag skulle kolla mitt schema igår på kvällen för att se när jag började idag, såg jag att vi hade studiedag. Inte en helt otrevlig överraskning! Ska dock bara ta det lugnt idag och försöka plugga.

Min goda vän Anonym undrade om jag ska skaffa hund och svaret på denna fråga är JA, jag har lyckats övertala mina föräldrar att skaffa en vovsing. Trodde verkligen aldrig att jag skulle lyckas med detta men det kunde jag ju. (vilket betyder att jag kan lyckas med allt jag vill, eller hur?)
En mops kommer bli vår familjemedlem till sommaren förhoppningsvis! Lycklig kommer jag bli då kan jag lova.
Vem kan tacka nej till ett sånt här litet gosigt köttstycke?

Kommentarer
Postat av: Johanna Christofferssonw

Riktigt söta!! :D

2011-12-02 @ 10:31:18
URL: http://rosaprickaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0