Hur jag och Alexander träffades

Ebba  ([email protected]) om svar på kommentar förhållanden:
kan du inte skriva ett inlägg om hur ni träffades oså?, alltid kul att läsa sånt :)

Jag har vetat vem Alexander var sen jag gick i femman (om inte tidigare) då han praoade som lärare på Stensholmskolan i min klass, han gick i åttan då.
Sommaren 2010 i augusti var jag på fest hos Klänge. När jag skulle gå ut på altanen så satt han där ensam och övergiven, så började vi prata. Gick iväg sen och brydde mig inte så mycket mer om det. Dagen efter så la han till mig som vän på facebook, så pratade vi bara lite lamt då och då.
Två veckor senare hade Jimmy fest, (var jättetrött den dagen och tänkte inte gå dit förövrigt.) Men var ju sista helgen på sommarlovet så blev ju så gott som tvungen och det var ju tur ;)
Lite senare på kvällen skulle jag gå ner på toan och precis då kom han och hans kompisar in genom dörren.
Det första han sa/skrek var "Hallå ditt jävla fyllo", så blev jag lack på honom och sa "Du har inte ens pratat med mig och du säger att jag är full?!"
Sen kom han ut när jag satt på altanen och fjäskade massa, så frågade han om jag ville dansa. Så stod vi där helt själva och var lama och dansade.
Efter det började han skriva till mig, tog mitt nummer osv och blabla.

En vecka efter Jimmy var jag på Style och han på Olearys, så gick han och träffade mig en liten stund innan jag skulle hem. Sen ville han träffa mig en dag men då skulle jag va med Becca. Så bestämde att vi två kunde komma bort till han en sväng, men han orkade inte vänta så han kom och våldgästade mig.. akwaaard. Nä.

Så bestämde jag och Alexander att vi skulle vara på lördagen samma vecka. Så gick vi på stan och köpte kläder till honom, sen fick han följa med till mig på kräftskiva ha ha.
Sen fortsatte vi träffas och efter några månader som friends blev vi tillsammans.




Kommentarer
Postat av: Anonym

hur har det gått med din skola nu när du har varit borta så mycket?

2011-05-23 @ 10:41:57
Postat av: Anonym

Bra

2011-06-02 @ 14:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0