Bra start på veckan

Idag har jag varit duktigt! Gick upp onödigt tidigt, har en jobbig vän. Sen skola hela dagen förutom idrotten då.
Skulle gått ut och gå med Alexander men vi sov istället.. Så jag och pappa tog oss en promenad/joggingtur istället. Har inte rört på mig på över 4 månader så det kändes ju hyfsat jobbigt, men skönt. Hoppas bara inte min kropp sviker mig nu.

Har nu gjort ansiktsmask och duschat. Ska snart burra ner mig ordentligt och sova, är helt s l u t.




Lite dåliga bilder från vårt hotellrum i götet.

Kommentarer
Postat av: Jojiiii

Köpte hatten på åhlens! tycker du den va snygg? är lite osäker på om jag vågar ha på mig den men alla andra är ju fina i det så liksom ahha. Jaaaaaa vi kan väl va ngn helg framöver? har så mkt i skolan just nu. puss miss you beby

2011-05-04 @ 10:41:20
URL: http://jstahlkrantz.blogg.se/
Postat av: Alice c <3

Hej! Bra blogg! Men har olivia tagit bort sin blogg??

2011-05-04 @ 15:16:28
URL: http://naturtjejen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0