I brist på annat

Min Personlighet

Blyg? Nja, kan va ibland
Smart? Ja
Långsam? Nej
Stressad? Ja
Tålmodig? Nej
Öppen? Njaa
Ärlig? Ja
Positiv? Nja
Rolig? Roligast!
Ansvarsfull? Ja faktiskt

Vänskap

Svikit en kompis? Kanske
Förlorat en bästa vän? Mjaa, lite halvt kanske
Sagt att jag älskar en kompis? Ja
Sovit med en killkompis? Ja
Sovit med en tjejkompis? Ja
Pussat en av samma kön? Ja
Slagit en kompis? Olivia!
En kompis som vet allt? Nej
Berättat hemligheter? Har jag nog
Pålitlig? Ja

Kärlek, jag har:
Blivit sårad? Ja
Haft stadigt förhållande? Yes
Krossat någons hjärta? Kanske
Gett någon ditt hjärta? Ja
"Playat"? Nej
Sagt att jag älskar någon och menat det? Ja
Sagt att jag älskar någon, och ljugit? Nej
Varit otrogen? Nej

Livet
Svart eller vitt? Svart
Rött eller blått? Rött och blått ju
Skriva eller tala? Tala
Vatten eller coca cola? Om jag är riktigt törstig vatten annars cola
Nagelbitare? Nej
Mobil eller mp3? Mobil
Snygg eller charmig? Charmig
Lösgodis eller choklad? mörkchoklad
Frukt eller grönsak? Frukt
Film eller serie? Serie kanske
Festa eller softa? Mest softa, ibland festa
Sommar eller vinter? Sommar!!
Fredag eller lördag? Fredag
Ljus eller lampa? Ljus
Kärlek eller vänskap? Kärlek haha. Ne men man ska tydligen svara vänskap här ;)
Bio eller hemmakväll? Hemmakväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0