Fortsätter med dagarna här

Dag 1- Presentera dig själv
Dag 2- Mina föräldrar
Dag 3- Min första kärlek
Dag 4- Min dag
Dag 5- Min bästa vän
Dag 6- Mina rädslor
Dag 7- Det här saknar jag
Dag 8- Det här hade jag på mig idag
Dag 9- Mina drömmar
Dag 10- I min handväska 
Dag 11- Vad är kärlek
Dag 12- Ett ögonblick
Dag 13- Det här får mig att må bättre

Jag har inte bara en bästa vän, har faktiskt flera. Mina älskade spicegirls som Olivias pappa kallar oss.
Olivia, Sara, Becca, Merna. 5 tjejer från 5 olika håll typ? kalmar/norrängen, ekhagen, lekeryd, vingåker. Så kan det gå. Har sjukt roligt med dom. Bråk och djupa diskussioner ingår ju också ;) Det bästa med oss är iallafall att vi är ärliga mot varandra, ELLER? ;)
Jag ser också några till som mina "bästa vänner", sådana som jag litar på till hundra men dom vet förhoppnings vilka dom är


Det var en gång 5 fjortisar som skulle fira mernas födelsedag som slutade i kaos! Nej men faktiskt enda bilden vi har som alla 5 är med på, knäppt.



Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅåh sune ja sitter och kollar igenom hela din blogg nu hahaha bouuusii :D :D

2012-02-02 @ 13:32:49
URL: http://rebeccas.favs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0