Dag 7- Det här saknar jag

Kan inte komma vad jag saknar, för allt känns väldigt bra just nu :) Klart jag saknar vissa tider men är lättare att lägga ut bilder på det så gör det någon annan dag
Men om det är något jag saknar just nu så är det att vara frisk! Har ju varit sjuk nu sen början av januari så börjar bli hyfsat trött på skiten! Saknar att ha kul, har inte haft riktigt kul på 3 månader. Om jag är på fest kan jag inte ens dansa lite utan att må dåligt.
Saknar att träna, vill verkligen komma igång med fotbollen igen men känns ganska impossible, vet inte när jag kommer få börja träna igen. Kanske får vänta i ett år..hope not!


Kommentarer
Postat av: bbiinaa

Härlig blogg! Hur är det med dej?:)

2011-03-19 @ 01:25:19
URL: http://bbiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0