sväva på moln

Goddag readers. Sitter nu på min systers dator så passar på att skriva ett inlägg när jag väl har tillgång till fungerande knappar. Har haft såna där sköna slappa sommardagar nu sen jag kom hem. Börjat måla här hemma för att tjäna lite extra cash, annars har jag bara slappat i min säng. Känner att det nu är dags att börja ta vara på sommaren, så satsar på en lite mer festlig underhållning imonkväll. Ikväll ska jag kolla på bra filmer och kanske ut och springa om jag pallar med det. Kanske slänger upp ett till inlägg senare känner att detta blir för långt!


Kommentarer
Postat av: Alice

Hej! Vad är lägsta poängen för att komma in på samhäll?? Ha det bra!



Ps. Du har en as bra blogg. Med fina bilder:)

2011-07-17 @ 13:37:10
URL: http://naturtjejen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0