färgade ögonbryn

Som ni såg nedana så köpte jag ett par nya habebes idag, kärlek vid första ögonkastet! Jobbade röven här hemma igår för att kunna köpa dom... haha.

Idag var jag också nere på mejk och nopprade och färgade ögonbrynen. Är ju naturligt blond så har ju också näst intill vita ögonbryn, ser ut som ett litet barn. Blev dock mörkare än vad jag ville, är helt ovant men kommer bli som jag vill ha det om ett par dagar!
(mörkare i verkligheten än på bilden)

Angående min dåliga bloggning så funkar min dator fortfarande inte. Har massa bilder att lägga upp, och nya kläder att visa men får helt enkelt börja ordenligt när min data är frisk!  Häng kvar readers jag kommer tillbaka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0