27 december

Hej igen mina vänner! Har varken haft tid eller lust att blogga nu i juletid. Men nu när julen är över, (eller är den verkligen det när jinglebells spelas på a6?) så får vi ju sätta igång igen. Haft en mycket fin och mysig jul iallafall får jag nog lov att säga. Gillar julen strarkt, synd att den är över så fort bara. Ska lägga ut bilder från både julafton och lite julklappar senare, promise.

Idag har jag varit i stallet med Becca, var lite mindre roligt denna gången då Valdis fick nåt bryt och började springa/hoppa runt och påväg till att stregra sig. Becca lämnade mig ensam där inne och hästen sprang mot mig och Nisse(hunden). Stress gånger tusen vill jag lova. Lämnade därför stallet ganska snabbt.

Burrar i mig nya supergosiga morgonrock som jag numera lever i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0