I pick the world up And I'ma drop it on your fuckin' head

Sjukt piss lördagskväll. Är trött på allt som inte går som det ska, på att aldrig känna att något är riktigt kul. Är trött på mina jävla sjukdomar som inte går över. Är trött på att ha ont i magen och må illa hela tiden. Är trött på de flesta just nu och skulle mer än allt vilja ha en nystart. Är trött på att försöka låtsas och att folk inte förstår ett skit av nånting. Är trött på alla jävla krav utöver de jag har på mig själv. Är trött på att ha den där äckelkänslan gnagandes inom mig. Är helt enkelt trött på allting. Varför varför varför. Hur länge måste man ha något som kallas tålamod när det ändå aldrig sker någon förändring?

Kommentarer
Postat av: olivia

sanna <3

2011-04-16 @ 23:18:17
Postat av: axel

<3

2011-04-17 @ 00:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0